0

Jak provést objednávku

JAK PROVÉST OBJEDNÁVKU

Obchod Home and Orchard Store přijímá online objednávky 24 hodin denně. Zpracování objednávky začíná následující pracovní den po jejím zadání. Objednávky jsou zpracovávány a odesílány podle tabulky termínů odeslání jednotlivých kategorií.

Termíny odeslání

Na objednávku nemusíte čekat několik týdnů nebo měsíců, protože objednávky zadané před začátkem sezóny a během sezóny budou odeslány současně.

Produkt

Doba odeslání objednávky

 Semena

Po celý rok

 Houby

Po celý rok

 Sazenice jahod

Po celý rok

 Zdravotní stav ovocných stromů, Vinná réva, Ovocné stromy
  Sloupovité stromy, Ovocné keře

Po celý rok

 Sazenice růží

Po celý rok

 Okrasné rostliny

Po celý rok

 Květinové cibulky Podzim

srpen až listopad

 Květinové cibulky Jaro

březen až květen

 Výsevní brambory

březen až květen



Výše uvedené termíny se mohou změnit v závislosti na počasí.

Zpracování objednávek probíhá od 9:00 do 19:00. Semena a mycelium se odesílají následující pracovní den po podání objednávky.

Objednávky na sezónní sortiment podané v průběhu sezóny jsou zpracovány následující pracovní den po přijetí objednávky.Výše uvedené termíny se mohou změnit v důsledku povětrnostních podmínek, které brání bezpečné přepravě rostlin.

Způsoby zadávání objednávek:

  1. Telefonicky na telefonním čísle: 558274805
  2. Internetová objednávka.

Objednávejte telefonicky na čísle 558274805

  1. Objednávky na telefonním čísle 558274805 přijímáme v pracovní dny od 9 do 19 hodin (pro zavolání konzultanta vytočte na klávesnici telefonu "1").
  2. Objednávku můžete dokončit nadiktováním seznamu požadovaných výrobků obsluze a uvedením katalogového čísla výrobku nebo jeho názvu.
  3. Pro zadání objednávky sdělte operátorovi údaje potřebné k odeslání zásilky: jméno, adresu, telefonní číslo.

Objednávky semen zpracováváme ihned po obdržení objednávky nebo vás informujeme o individuálním termínu balení a odeslání. Sazenice a cibuloviny se odesílají pouze v období příznivém pro jejich výsadbu. Přeprava rostlin je závislá na povětrnostních podmínkách.

Den před odesláním balíčku vás budeme telefonicky kontaktovat a informovat vás o datu doručení.

JAK ZADAT OBJEDNÁVKU V OBCHODĚ GRADINAMAX.CZ

Pokud chcete zakoupit vybrané druhy a odrůdy:

Zadejte název odrůdy do vyhledávacího řádku a vyhledejte.


Klikněte na "Katalog produktů" a přejděte do vybrané kategorie.


Pomocí filtrů vlevo můžete zúžit kritéria vyhledávání.


Na kartě vybraného produktu klikněte na tlačítko : DO KOŠÍKU.


Stisknutím tlačítka pak můžete přidat další produkty: "POKRAČOVAT V NÁKUPU" nebo přejděte k pokladně kliknutím na tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU".


Po přidání všech produktů, o které máte zájem, přejděte k pokladně kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT" nebo kliknutím na ikonu s nákupním košíkem a částkou v pravém horním rohu stránky.


Zkontrolujte seznam přidaných produktů a pomocí tlačítek + a - snižte nebo přidejte množství objednávaných položek.


Zadejte svůj propagační kód (pokud jej máte) do příslušného pole, klikněte na zelenou šipku a částka za vaši objednávku se automaticky vypočítá.


Klikněte na tlačítko OBJEDNAT a vyplňte formulář s osobními a kontaktními údaji. Vyberte způsob platby (dobírka nebo platba přes Przelewy24) a způsob dopravy (POCZTEX).


Poté klikněte na tlačítko OBJEDNAT A ZAPLATIT.


Když zvolíte způsob online platby, systém vás automaticky přesměruje na webové stránky Przelewy24, kde můžete rychle a bezpečně zaplatit pomocí svého internetového bankovnictví nebo platební karty.

Po odeslání objednávky vám bude na vámi uvedenou e-mailovou adresu zasláno potvrzení objednávky spolu s číslem jednotlivé objednávky č....

Pokud potřebujete pomoc při zadávání objednávky, využijte online chat. Je to nejrychlejší způsob, jak se spojit s naším konzultantem.

"Moje zahrada" je katalog vašich oblíbených a zajímavých výrobků.


"Moje zahrada" je velmi užitečná, když jste si vybrali produkt, ale:

  1. chcete o jeho koupi přemýšlet;
  2. datum výsadby není správné;
  3. produkt není v současné době k dispozici;
  4. chcete provést objednávku později.

    Přidejte své oblíbené produkty do sekce "Moje zahrada" a neztrácejte čas jejich dalším hledáním. Až budete připraveni, budou na vás čekat!


    Přidejte články do sekce "Můj průvodce" a vytvořte si praktickou sbírku svých oblíbených článků.

Registrace

Registrací na našich stránkách si vytvoříte klientský účet, prostřednictvím kterého získáte:

- přístup do zákaznického panelu, kde jsou uloženy vaše kontaktní údaje a historie objednávek.
- přístup do věrnostního programu, který vám umožní ušetřit dalších 10 % z nákupů v našem internetovém obchodě.
- přístup k rozšířeným akcím a speciálním nabídkám
- podpora našeho specialisty, který zodpoví vaše dotazy týkající se sortimentu nebo provozu webových stránek.

Po registraci bude na vámi zadanou e-mailovou adresu zaslána zpráva s odkazem pro potvrzení registrace. Registraci dokončíte kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu, čímž již můžete využívat všech výhod zákaznického účtu v našem obchodě. Dokud nebude registrace potvrzena, bude přihlášení zablokováno. Informace o nepotvrzeném účtu (registraci) budou uloženy v databázi po dobu sedmi dnů, poté budou automaticky vymazány.

Pokud chcete změnit nebo opravit své údaje, můžete tak učinit po přihlášení do zákaznického panelu na kartě "Můj účet".

Stavy objednávek

Pro vaše pohodlí jsme vytvořili systém stavů, které jsou dané objednávce přiřazeny v průběhu jejího přijetí, realizace a expedice. Stav své objednávky si budete moci kdykoli zkontrolovat prostřednictvím oznámení e-mailem nebo telefonicky (SMS).

Nová - Po zadání objednávky obdržíte na svou e-mailovou adresu potvrzení objednávky s číslem objednávky. Pokud takovou zprávu neobdržíte, znamená to, že objednávka nebyla zadána správně nebo že byla zadána nesprávná e-mailová adresa. Objednávka je poté předána do našeho skladu k přípravě výrobků.

Odesláno - objednávka byla odeslána kurýrem. Po odeslání tohoto statusu obdržíte v samostatné zprávě číslo, abyste mohli zásilku sledovat.

Zrušeno - Vaše objednávka může být zrušena, pokud jsme neobdrželi údaje potřebné ke zpracování objednávky a odeslání balíčku. Po obdržení tohoto statusu vás budou naši konzultanti kontaktovat, aby vám tuto situaci vysvětlili. Pokud jsme status obdrželi omylem, bude vaše objednávka obnovena a zpracována.

Doručeno - Vaše objednávka byla odeslána a zaplacena. Po odeslání objednávky obdržíte e-mail. Přeprava balíku probíhá postupně.

  1. Balíček si z našeho skladu vyzvedne kurýr.
  2. Kurýr předá zásilku v třídírně, odkud je převezena na nejbližší pobočku adresáta.
  3. Zásilka je předána kurýrovi, který ji doručí adresátovi.

Máte nějaké dotazy?

Žádosti e-mailem: office@gradinamax.cz

mc visa dhl dpd 123kurier