0

Otázky a odpovědi

Jak mohu obnovit heslo do Můj účet?
Zapomněli jste heslo? Žádný problém! Pomocí těchto jednoduchých pokynů obnovíte své heslo za 2 minuty.
  1. V přihlašovacím okně do Můj účet klikněte na ikonu ""Zapomněli jste heslo?"".
  2. Do prázdného pole zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci na webu.
  3. Hotovo! Na vaši registrovanou e-mailovou adresu vám bude zaslán e-mail s novým heslem.
Jak mohu upravit svou objednávku a provést v ní změny?

Chcete-li provést změny v objednávce, kontaktujte nás:

  1. Zavolejte nám na: 420 734 711 575
  2. Zašlete e-mail na adresu: office@gradinamax.cz.
  3. Kontaktujte zákaznický servis: https://gradinamax.cz/support.
Je na zakoupený produkt poskytována záruka?

Ano, je zde 90denní záruční lhůta.

Záruční podmínky si můžete přečíst zde.

Jak se sazenice připravuje k přepravě?

Před přepravou se kořenový systém rostlin řádně zavlaží. Dalším krokem je uložení kořenového systému do specializované směsi zeminy, rašeliny a hydrogelu a zabalení do igelitu, čímž vznikne tzv. bal.

Další informace o přípravě sazenic k přepravě a balení rostlin najdete zde.

Jak nás můžete kontaktovat?
  1. Telefonicky na: 420 734 711 575
  2. Zasláním e-mailu na adresu: office@gradinamax.cz
  3. Kontaktováním zákaznického servisu: https://gradinamax.cz/support
Kde se nacházíme?

Náš sklad se nachází na adrese: Przylep-Zakładowa 32 66-015 Zielona Góra, Poland.

Ve kterých městech se doručování provádí?

Zásilky doručujeme po celé zemi. Balíčky jsou zasílány kurýrní službou.

Podrobné informace o dodávce získáte zde.

Jak zadat objednávku?

Způsoby zadání objednávky:

  1. Objednávky na telefonním čísle 420 734 711 575;
  2. Internetové objednávky.

Další informace o objednávání v internetovém obchodě gradinamax.cz naleznete pod tímto odkazem.

Nemohu se přihlásit do Můj účet, co mám dělat?

Pokud se nemůžete přihlásit do Můj účet, obnovte své heslo:

  • Klikněte na tlačítko "Zapomenuté heslo".
  • Zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  • Na svůj e-mail obdržíte zprávu s novým heslem, které zadejte a přihlaste se do svého zákaznického panelu.
Co je to propagační kód a jak ho získat?

Propagační kód vás opravňuje k jednorázové slevě na určitý sortiment výrobků. Obdržíte ji, když se přihlásíte k odběru našeho newsletteru. Propagační kód zahrnuje:

  • slevu na konkrétní produkty;
  • doprava zdarma;
  • dárky z našeho obchodu;
  • slevu na hodnotu objednávky.

Každý propagační kód má omezenou dobu platnosti. Musíte ji využít během určitého období, poté její platnost vyprší.

Staňte se zákazníkem našeho obchodu, získejte propagační kódy a nakupujte produkty za atraktivní ceny, ušetřete a sbírejte věrnostní body.

Co je záložka "Má zahrada"?
Líbí se vám produkt, ale nechcete si ho hned koupit? Žádný problém. Přidejte ho do "Má zahrada"!

Vytvořili jsme "Má zahrada" neboli seznam přání, abyste měli vždy přístup k produktům, o které máte zájem. "Má zahrada" je užitečná, pokud jste si vybrali produkt, ale:

  • stále chcete přemýšlet o jeho koupi;
  • sezóna ještě nezačala;
  • momentálně ho nemáme na skladě;
  • chcete si ho koupit později.
Co je to uživatelský účet a jak ho používat?

Uživatelský účet je váš soukromý zákaznický panel, kde jsou uloženy informace usnadňující nakupování v našem internetovém obchodě. Vytvořením uživatelského účtu můžete:

  • sledovat historii a stav svých objednávek;
  • zkontrolujte počet svých věrnostních bodů;
  • přidejte své oblíbené produkty na kartu "Moje zahrada";
  • spravovat odběry newsletteru.
Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Platební metody:

  1. Dobírka, dobírka při doručení balíku.

Více informací o způsobech platby najdete zde

Jaký je věk sazenic?

Sazenice, které prodáváme, jsou jednoleté.

Podrobné informace o velikosti rostlin vám poskytneme telefonicky nebo e-mailem, jakmile budou všechny sazenice v našem skladu.

mc visa dhl dpd 123kurier