Sazenice, semena, cibule a oddenky před odesláním dvakrát kontrolují naši odborníci. Mějte však na paměti, že se jedná o živé rostliny a cestování není jejich přirozeným prostředím. Každá rostlina může na podmínky přepravy reagovat jinak, a to i usycháním. Totéž se děje i v případě nesprávné výsadby. Pokud jste obdrželi uschlou rostlinu, kontaktujte nás - Garantujeme bezplatnou výměnu!
Do 90 dnů můžete kontaktovat naše servisní oddělení a vyměnit si rostlinu. Důrazně vás žádáme, abyste tuto lhůtu dodrželi, jinak vaše žádost nebude zpracována.
Nejpozději do 4 dnů vás budeme informovat o našem rozhodnutí vyměnit rostlinu. Během těchto 4 dnů tým zpracuje stížnost a rozhodne o bezplatném doručení zboží.
V případě úspěšné reklamace hradí náklady na dopravu naše společnost. Obdržíte od nás novou rostlinu bez jakýchkoli dalších nákladů. Navíc neočekáváme, že zboží vrátíte! Reklamace je založena na fotografiích poškozených řízků s naším štítkem/zahradnickou visačkou.
Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za nepříznivé povětrnostní podmínky, jako je mráz, krupobití, déšť nebo sucho.
Nerespektování pravidel výsadby sazenic ovlivní správný vývoj rostliny. Před nákupem věnujte pozornost vlastnostem výrobku.
Pokud však chcete vrátit peníze, zašlete rostlinu zpět na naši adresu, přiložte kopii faktury a písemné prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. Prohlášení by mělo obsahovat:
Gradinamax Oksana Wieckowicz
Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100,
NIP: 927-185-49-48,
Po obdržení balíčku náš tým posoudí stav sazenic, a pokud je reklamace oprávněná, budou peníze převedeny na účet kupujícího do čtrnácti pracovních dnů po obdržení kladného rozhodnutí o vrácení.
Máte nějaké dotazy?
Žádosti e-mailem: office@gradinamax.cz